A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

A róka

2017. december 05. - Moncóka

Budapestre utazom. 50 percig kötöttem, meguntam. Nagyon gyenge a mobilinternet, van ahol csak edge. Emlékszem, 1x régen, a  Telenor főmuftija azzal nagyképűsködött, hogy a határtól folyamatosan neteztek. Na, ez akkor sem volt igaz, most meg egyenesen gáz. 

Belevàgtam valamibe. Régebben kellett volna, de lehetnek még csodák 

  � Ennek kapcsán, a hétvégén oktatáson voltam. 2 napos, ottalvós buli, potom 50 ezerért. 3 ágyas szoba, 1 franciaággyal.  Lènyeg, egy ágyba fektettek egy idegen csajszival. 50 ezerért!  Első nap ebéd.  Szendvics. 50 ezerért!  A vacsi és a reggeli rendben volt. Másnap újra szendvicsebèd. A  rendezvény neve: alapképzès. Célja: szàmomra ismeretlen. � Az első előadó egy sótlan, uncsi pasi. 2 órán keresztül ecsetelte, hogy ki a cég, honnan jött, piaci részesedés stb. Annyira izgalmas volt, hogy kimentem. A mosdóban összetalálkoztam a "tanítónènivel", aki 2. előadóként azzal kezdte, hogy engem leszidott, amiért kimentem. Ő is kint volt. �Ő a termékről beszélt, oké.  Ez kell. Majd következett a "vicces fiú ", aki számomra nem volt vicces, de volt aki nevezett a "poénjain". Annyira megmaradt bennem az előadása, hogy fogalmam sincs, ő miről beszélt.  Az előadások között volt a szpíker, aki játszotta a "jófej" srácot, de ugye kitaláljátok, hogy ő sem volt jó fej. � Aztán vége lett a napnak, s a vacsi után ágyba is bújtunk, ugyanis a szobatársaimnak nem volt kedvük a szabolcsi éjszakába vetniük magukat. A másnap egy csajszival kezdődött, aki a vállalkozásról beszélt.  Ez még oké is lett volna, de kibuktam, amikor ecsetelni kezdte az üzleti öltözèket. Komolyan, ezt valakinek el kell mondani? Rossz hírem van, igen! Azért ez über gàz! Aztán jött végre egy szimpi pasi. Jól nézett ki, jól beszélt, jót beszélt, ő kellett volna.egész napra. Ő az eladás favoritja. 20 éve csinálja! � Utolsónak egy szuper ász csaj következett.  40-es nő, fekete copfos hajjal, fehér keretes Dolly Roll szemüvegben. Saját elmondása szerint qrva sok pénzt keres  (ezt én el is hiszem, mások kételkednek benne), de normális szemüvegre nem telik neki. Vagy én nem értek hozzá!  Vàllalom! �

Ő a karrieről, a sok pénzről beszélt.  Ennek sem volt értelme sok. Azt kellett volna oktatni 2 napon keresztül, hogy mit tegyünk, hogy a 2. mondat után ne tegyék le a telefont. A termék egyébként jó, hasznos. Van, akinek van. Van, akinek lesz. S van, aki hallani sem akar róla. De miért?  Àbel! :) Ja, s még mindig nem tudom, hogy  mi került 50 ezerbe.  � 

Meleg van a vonaton, végre nem a legkondit nyomatják. A szemben ülő : megvacsizott, s belerakta a szemetesbe azt, ami nem fér bele.  Kísérletet sem tett, hogy tapossa laposra! Ez volt a levezetés.  ☺

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr9513440925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása