A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

A Duna mellett.

2018. június 06. - Moncóka

 

 


20180606_134302.jpg

Ma bejáráson voltam, jelentsen ez bármit is. :)

Ebéd Zebegényben. Ajánlom mindenkinek a települést, aki nyugalomra vágyik egy gyönyörű, kis településen. Most nem balatoni, hanem dunai hekket ettem. :) Kellemes környezet, finom halacska. Elfogadnék egy ilyen kalyibát valami folyó/tenger mellett. Pont az "éttermet" nem tudom feltenni. Nagyon kellemes környezet egy csipetnyi romantikával. Amíg készül az ebéd, ide lehet heveredni pl. Még arra is rávetemedtem, hogy belementem bokáig a vízbe. Ilyet soha nem tettem még. A mocskos Dunába....! :) Nagyon kellemes volt, s nem is volt annyira koszos, fürdeni azért nem fürödnék.

Utána a mai feladat: egy kávézó. Vác, Eszterházy kávézó. A vízparton van (majdnem) a kompnál. A növények mediterrán hangulatot kölcsönöznek, a látvány magáért beszél. A hely önkiszolgáló, az ár megfelelő. Ugyan azok a vacak székek, DE! Igényes "borítás" varratva rá, amitől máris kényelmes a vacak szék, s a komfortérzet is mondhatni tökéletes. :)

20180606_151316.jpg

 

 Jeges kávét ittam, amit ott vanília fagyival készítenek. A 600 kalóriás bevitelemhez ez nem hiányzott! :)

Erős forgalom, de folyamatos haladás Budapest felé, nem így azoknak, akik Budapestről tartottak hazafelé az M2-esen.

Úgy esett meg az eset, hogy még eperlekvárt is főztem. Van friss levendulám is, de nem mertem beletenni, nehogy szappan íze legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr914028554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása