A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

Naturális szex...

2018. július 26. - Moncóka

Íme a bizonyíték arra, hogyan "készülnek" a facsemeték. :)

kezdodik.jpg

 

 

a_szemermetlen_fa1.jpg

 

Rég voltam itt. Beteg voltam... Annyi minden gyűlt össze a fejemben, nem is tudom, hogy hol kezdjem. :)

Kezdem azzal, hogy megvolt a főpróba előtti próba. Vasárnap a hátamra kaptam a 10 kg-os hátizsákot, s felsétáltam Fehérkőlápára.

 monika_a_csucson.jpg

Sajnos, az időjárás közbe szólt, így csak 2 órás volt a túra. De ez a 2 óra meg sem kottyant, szóval mit nekem a napi 26 km! :) Gyakorlatilag mindent beletettem a hátizsákba, még férne is bele, de azt hiszem ez elég lesz. Lassan kezdődik a visszaszámlálás, s indul a tortúra. :) Jó lesz! Megcsináljuk!!!

5. hete köhögök és fáj a torkom. A szokásos módon kezdődött. Torokfájás, láz, rossz közérzet, száraz, majd hurutos köhögés. Elmentem a dokihoz, belenézett a torkomba, s felírt egy antibiotikumot. Semmit nem mondott, én meg nem voltam kérdezős kedvemben. Beszedtem a gyógyszert, nem változott semmi. Egy hétig nyomtam az ágyat. Következő héten be kellett feküdnöm a kórházba. Egy olyan kórházba, ahol nincs fül-orr-gégészeti osztály, így a konzílium kizárva. S mivel kórházi állományban voltam, így nem mehettem el más orvoshoz. Ez még egy hétig így volt. Közben beszedtem egy másik hatóanyagú antibiotikumot, de az sem használt. Múlt csütörtökön kijöttem a kórházból, hazamentem, bekunyiztam magam péntek reggelre a fülészetre. Egyébként 2 hetes az előjegyzés. A doktornéni belenézett az orromba, a fülembe, s amivel az orromat nézte, megfordította, lenyomta a nyelvemet, s ennyi volt a torok vizsgálata. Elküldött rtg-re, nincs orrmelléküreg probléma, nincs semmi probléma, menjek pulmonológiára. Ügyes voltam, oda is bekunyiztam magam, s még előtte a háziorvoshoz is elrohantam, remélem nem kapok Szombathelyről levelet! :) Csináltak mellkas rtg-t, légzésfunkciót. A délelőtt folyamán bejutottam a tüdőgyógyászhoz, aki egy 70, de lehet, hogy 80 pluszos doki volt. Belépek, majd ő: minek van itt maga? Nincs tüdőgyulladása. Meg nem vizsgált, meg nem hallgatta a mellkasom hangjait. :) Oké, én elhiszem, hogy az rtg. kép alapján megállapította, de akkor is. Allergiám van, menjek allergológushoz. X. főorvosnőhöz menjek, ő majd meggyógyít. X. főorvosnőhöz október 8-ra kaptam időpontot. S addig köhögjek? Az asszisztens válasza: igen. Remek! Megjegyezni kívánom, hogy kb. 2 hónapja voltam allergia vizsgálaton, nem vagyok allergiás elég sok mindenre. Persze azóta kialakulhatott... Kialakulhatott?

Mondjátok már meg, a szomszéd mi a lófittyet kopogtat 30 perce? Kezd idegesíteni.

Hétfőtől dolgozom újra. Még mindig köhögök, s a torkom is fáj. Az asztalomat beborították a papírok, még ma sem jutottam a végére. Csak pakolom mindet a helyére, de érdemi munkát még nem tudtam végezni.

Míg írom a blogot, dr. Csernust hallgatom. Jó, hogy soha nem fizettem még azért, hogy valami előadására elmenjek. Én ügyes vagyok, tudok kétfelé is figyelni. Tök unalmas az előadásmódja, elaludnék. S semmi okosságot nem mondott még.

Érdeklődtem egy 9 éves kislánynál, hogy milyen a sulis tábor, ahol most a napjait tölti. Azt mondja: unalmas. Közben, miközben nekem válaszolt, a telefonját basztatta. Kérdeztem tőle: ugye a táborban nincs nálad a telefon? Erre ő: de. Én: miért? Erre az okos anyja (azt hittem, hogy felrúgom): mit csináljanak, ha rossz idő van? A qrva életbe! 9 éves kölykök ülnek egymás mellett, s mindegyik a telefonját basztatja, ahelyett, hogy JÁTSZANÁNAK. Milyen sivár gyerekkora van a mai gyerekeknek. Akiknek van pénze, azokat eljutnak ide-oda, megkapnak ezt azt, de az igazi élmények kimaradnak az életükből. Számháború, tábortűz melletti gitározás énekléssel egybe kötve, s így tovább. Nincs fantáziájuk a játékhoz. Ez szerintem nagyon szomorú. Erre valaki azt mondta, hogy ez a XXI. század. De ne legyen ez!

Na, kikapcsolom Csernust, mert már idegesít. Kerestem egy kis ABBA-t. :) Láttátok a 2. Mamma Miát? Szerintem nem volt olyan jó, mint az első rész. De ez ugye így szokott lenni. Vétettek benne pár hibát... Azért meg fogom nézni, ahányszor csak adják majd. :) Ez az a film.... Csodálom, hogy Cher még tud beszélni.

Ma a kezembe akadt egy ítélet, amiben le van írva, hogy az öregségi nyugdíj minimuma 28.500 Ft. Ezt tudtam, de most megint mellbe vágott. S mennyi ember él valóban ennyi pénzből??!!! A T. OGY meg megszavazta magának a 200.000 Ft-os fizuemelést, bajuszkának meg a 700.000 Ft-os emelést. Ez szép! Meddig megy ez majd még így?

Hétfő reggel, 7.15 perc. Három fő, rendesen felöltözött, tiszta cigánycsávó ül a villamosmegállóban egy padon. Barackot esznek, a magok a földön landolnak. Kezükben egy üveg bor, gyanítom az a reggeli. A takaró fólia már a földön. Kíváncsi vagyok, hogy a dugó, hogy fog ki/be kerülni az üvegből/üvegbe. Kérdezem én: otthon is maguk alá dobálják a szemetet?

Csütörtök reggel, 7.15 perc. A három fő, már 6 fő. Már nem tiszták, már részegek reggel, már bulikáznak ugyan ott. Hozzájuk csapódott 3 fő hajléktalan, ebből 2 fő nő. Nekik van műanyag poharuk, abból isszák a reggeli borocskát. Mennyivel kulturáltabb! Három nap alatt leamortizálódott a hétfőn még normálisan kinéző ember. S csinálják a fesztivált a megállóban. Látom az embereken, hogy tartanak tőlük. Kíváncsi vagyok, hogy hallok-e majd valamiféle atrocitásról. Lesz-e garázdaság a borozásból...

Valamelyik nap hatalmas zuhi volt, felszálltam az első villamosra. Majdnem 2 órán keresztül "utaztam" rajta, mert az eső csak szakadt és szakadt. Ez egy olyan villamos, ami kimegy a világból. Sosem jártam még a Kamaraerdőn. Hatalmas lakópark épül a közelében. Olyan közel vannak egymáshoz a házak, hogy az erkélyen aztán nem lehet magánéletet élni. :) Azon gondolkodom, hogy ki fog ott lakást venni. 2 év múlva majd újra elvillamosozok, s megnézem, addigra biztosan elkelnek.

Folytatódnak a kávéházi túrák....

Megtaláltam a tutit, így nem adtam fel a reményt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr4314133169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása