A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

Megszületett....

2017. november 11. - Moncóka

Gyanútlanul megyek le a mozgólépcsőn a metróba, amikor is elsuhan a szemeim előtt Jézus. Steiner Kristóf szakácskönyvet írt. Újabb könyv született az "író" tollából, egy szakácskönyv. Hatalmas örömmel tölt el a tudat, hogy egy újabb celebünk úgy döntött, hogy akkor ő most szakácskönyvet ír. Stahl Juditnak ez nagyon bejött. Már akkor kiakadtam, amikor évekkel ezelőtt a Libriben megláttam Steiner Kristóf könyvét. Arra gondolta, atya ég! Ki az, aki megveszi ezt a könyvet? Nos, azt azóta se tudom, de most megdöbbentem, mert kicsit gugliztam, s kiderült, hogy ez a könyv már a negyedik alkotás eme acélos ifjútól. Olvastam hozzá ajánlót is. Mautner Zsófi írta, hogy élete egyik legfinomabb vacsoráját főzte neki a csávó. Oké! De ki az a Mautner Zsófi? Tudom, főzőcskézett valahol. Megnéztem, szakács! Kíváncsi vagyok, a férjem főztjére mit mondana? :) 

Most ezt csak azért írtam, mert valaki lecseszett az előző blogom kapcsán, hogy miért bántom én Ambrus Attilát. Tévedés! Én nem bántottam. Ha nem derült ki, szerintem jól csinálta/csinálja. Annyi csak, hogy azért a tv-ben nem kéne műsorban mutogatni, szerintem! Szóval, kíváncsi vagyok, hogy kapok-e újabb szidalmazást. :) S, Te, aki írtad, tudod, hogy nem vettem lecseszésnek! :)

Egyébként meg, azért írok blogot, mert: 

- van rá időm (Ugyanis elengedtem ezt a vizsgát, Nagyon nehéz olyasmit tanulni, ami rohadtul nem érdekel.)

- érdekes gondolatok jönnek a fejembe (pl. megfigyeltétek már, hogyha bármi történik kis hazánkban, s odamegy egy riporter....nem tudnak egy normális embert megszólaltatni? A fogakkal van a legnagyobb probléma! :). Aztán, most láttam egy fideszes csókát a tv-ben. Komolyan mondom, amikor fiatal volt, még tetszett is nekem. De ő az a típus, akinek nem áll jól az öregedés. Olyan latinos típus, de lehet, hogy szimplán cigány? Ezt nem tudom pontosan. :) Természetesen, nem árulom el, hogy kiről van szó. :)

- s azt szeretném, hogy némi nemű reakciót váltson ki az emberekből. Ne csak olvassátok, mondjatok véleményt, vitatkozzatok velem stb. Milyen téma kellene, hogy vitatkozzunk?

Engem nagyon sok impulzus ér naponta. Kivéve, amikor egyhuzamban lenyomok egy 22 részes sorozatot. :) Ajánlom a kedvenceimet, akit nem a dél-amerikai, török, romantikus téma érdekel. Pl. Feketelista, Hogyan ússzunk meg egy gyilkosságot, Botrány, Homeland, Kártyavár és így tovább. Borzasztó, hogy a politikai érdekek, a hatalomvágy és így tovább a végletekig (emberölés) elviszik az embereket. Az olyanokat pl., akik az USA elnökei szeretnének lenni. Oké, hogy ezek hollywoodi kitalációk, de biztosan a való életben is megesik az ilyesmi.

Tegnap moziban voltam. Könnyed kikapcsolódás: Rossz anyák karácsonya. Sokat röhögtem, voltak vicces jelenetek. Éppen azon gondolkodtam, hogy a tetszéshez az is kellett, hogy remek szinkronhangokat választottak a szereplőknek. Kíváncsi vagyok, hogy a színészek eredeti hangjával is ilyen jó-e.

Aztán írhatok még a Joy napokról is. DM 50 %-os kupon a Dettol termékekre. Alapáron 750 Ft a spriccelős fertőtlenítő, ha még ebből lejön a fél ár, akkor már igazán barátságos. De ez az alapár is nagyon olcsó, mert 1000 Ft körül van. Szerintetek volt egy darab is bármelyik, miskolci DM-ben? Szeretem, amikor valami akciós, oda is írják, hogy csak a készlet erejéig, s kb. 2 darabot tesznek ki belőle a polcra. Lényeg, hogy a vevő be van csalogatva a boltba, a macska meg a fára, tudjátok! Ha már bejött, úgy is vesz valamit alapom. S, valóban! :) Vett egy gyerekem egy Joy magazint, potom 885 Ft-ért. Ki a pontos célközönsége annak az "újságnak" ? Átlapoztam. Semmi más nincs benne, csak reklám. Ja, meg horoszkóp, meg valami teszt, amiből kiderül, hogy kis is vagyok én a nem tudom miben, talán a Trónok harcában. S, akkor most eszembe jutottak azok a fészbukos hülyeség tesztek, hogy ki voltál előző életeben, ki leszel a következőben és így tovább. S meglepő módon, mindennap megcsinálja valaki (sok valaki), mert ugye látom. Valakinek egyszer az jött ki, hogy sokkal jobb munkahelye lesz, szerelmes lesz meg ilyesmi. Ezen ő maga is megdöbbent. :) A mostanitól jobb munkahelye nem lesz, hiszen a maga ura, imádja, amit csinál. Szerelmes...az simán lehet, hiszen nem tudja senki, hogy ki vár rá a következő villamosmegállóban. :) De az vicces, amikor egy ötvenes nőnek azt jósolja ez a valami, hogy gyermekáldás elé néz. Ja, persze, az unokáról elfelejtkeztem! :)

Na befejezem, nem fárasztalak titeket tovább.

Pedig még Dubai utolsó napját, Hallstattot, az nyaralást, a hosszú hétvégét sem írtam le. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr2313238735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása