A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

Kontakt

2018. június 07. - Moncóka

 

 

20180607_173801.jpgHeadline: mára hajléktalan a lottómilliomos.

Nem szeretem a csendet. Rádiót a kocsiban hallgatok, zenét a vonaton, ha egyik/másik otthonomban vagyok, állandóan megy a tv. Ezt hallom a mai hírekben: egy idióta (ezt nem mondták) nyert tavaly 46 millió forintot. Nyilatkozott a neje, aki Átlagalattijózsiné. A Géza/Béla/akárki, igencsak szerette az alkoholt, ezért elvették tőlünk a 3 gyereket is. De a lényeg! Viszonylag fiatal nő, max 40 éves, a fogai…enyhén szólva borzalmasak. Nem hiszem el, hogy 46 millióból nem volt igénye/fogalmam sincs, hogy milye arra, hogy a fogait megcsináltassa. S, hogy a pékbe lehet egy év alatt elinni 46 millió forintot?

Oszkár: Oszkározom, tudjátok. Én vagyok a sofőr. :) Pénteken feltettem az utat szokásom szerint. Szombaton felébredtem 4.30-kor, nem tudom, hogy mi késztetett arra, hogy megnézzem, hogy vannak-e utasaim, sosem szoktam. XY lefoglalt 3 helyet. Ez szokatlan, főként most, hogy nincs még semmi buli a szülővárosomban. Rámegyek a nicknéjmre, s kidobja az utas valódi nevét. Maradjunk abban, hogy egy foglalkozás. :)  Ezzel még nem lett volna baj. Rákattintva a névre, megláthattam a fényképét. Kopasz fej napszemüvegben, a bőre színe nem annyira fehér…., ez pont elég is volt. Kommen Sie hirtelen töröltem az utat, jöttem inkább vonattal. :) Arra gondoltam, mi történik, ha nem nézem meg. Vasárnap odagurulok a Búzára, s látom, hogy jön felém 3 fő …. Nem vittem volna el őket, de akkor, ott már, hogy visszakozok??? Hála a gondviselésnek! S nekem nincsenek előítéleteim! :) Egy védtelen nő vagyok!

Megvolt a mai kávézás is. Ma a második kávézót kerestük fel, ami benne van a 150-es listában. Kontakt, a Károly körúton.  Egy udvarba kell bemenni, egy átjárható udvarban, a másik utca a Semmelweis. Dobtam egy hátast. Kinn az üzlet előtt 3-4 „asztal” + hozzátartozó ülőalkalmatosság. Konkrétan 3 deszka van összecsavarozva. Igényes vakolat, igényes vendégváró bútorok.  Űber gáz! Kényelem = 0. Ki van írva, hogy a kávéhoz se cukor, se tej, se semmi. Azt én elfogadom, hogy a kávé igazi íze, aromája, zamata natúr formában bújik elő, de kérem szépen, hagy döntsem már el én, hogy mi módon akarom elrontani a kávémat. Oda le sem ültünk. Lehet, hogy én öreg vagyok már ehhez? Jelentkezzen az a tízen, húszon éves fiatal, aki szívesen görnyedne egy órán keresztül ezeken az akármiken! Átsétáltunk a Semmelweis utcába, ahol is beültünk a Kelet Csillaga kávé és teházba. Alapból arab, de van benne indiai, balinéz  stílus is, illetve Mona Lisa is elugrott, na őt nem tudtam megfejteni, hogy hogy került a keleti dísztárgyak közé. :) Tetszett a hely, bár az én ízlésemnek kicsit túldíszített. Kényelmes fotelek, finom kávé. Azt hallottam. :) Én teát ittam, mégpedig zsályateát. S a zsályatea illatával és ízével beugrott az agyamba Jordánia, illetve azok a mediterrán vagy arab országok, ahol vadásztam az utak mellett a zsályára. Már nem emlékszem, hogy hol, de valahol a hegyi kecskékkel kellet közelharcot vívnom eme növényért. A legjobban a mosdó tetszett. Full sötét csempe, de nagyon elegáns, a partnerem szerint. Nekem a „buja” szó jutott eszembe arról a burkolatról. :)

20180607_173057.jpg

20180607_163914.jpg

20180607_163936.jpg

Holnap szünnap, de lehet, hogy Miskolcon keresek fel egy újat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr8114031204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása