A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

Portyán

2017. november 12. - Moncóka

Ma Al Pacino délutánt tartottam. Tegnap hallottam egy filmben, hogy: rossz anya vagyok, mert a 12 éves fiamnak megengedtem, hogy megnézze Al Pacinoval a Portyán című filmet. Szeretem Al Pacinót, a filmről még nem is hallottam, hát mi bajom lehet! :) A film 1980-ban készült. Ekkor még Végvári Tamás nélkül, s sajnos már azóta is nélküle. Megállapítottam, hogy Al Pacino Végvári Tamás nélkül nem az igazi. :( Nos, néhány gondolat a filmről. Annyira vacak volt, hogy belealudtam. :) A történet annyi, hogy a főszereplő egy rendőr, akinek be kell épülnie a városi melegközösségbe, hogy elkapjon egy sorozatgyilkost, aki a melegbárokban szedi áldozatait. Melegbárok kendőzetlenül. Az egy főre jutó meztelen férfitestek száma 4 fő. :) A sok bajuszos faszi kikészített. A bajusz egy pasin.... no comment! S mielőtt bárkit megbántanék, elnézést azoktól a férfiaktól, akik jelenleg is bajuszt viselnek. :) Azon gondolkodtam, hogy valóban egy ilyen bárban forgattak, vagy annyi statisztát alkalmaztak? A történet nem túl pörgős, ergo uncsi. Nincs helyszínelés, nincsenek pikk-pakk megoldások, nincsenek akció jelenetek, s úgy általában semmi különös nem történik. Azt akartam írni, hogy a filmben nem is szerepel egyetlen nő sem, de aztán rájöttem, hogy 1 nő mégis csak szerepel, aki nem más, mint a főszereplő csaja. A x. gyilkosság kapcsán találnak ondót, de nem tudják beazonosítani. Annyit megállapítanak, hogy nincsenek benne spermiumok, de aztán erre nem térnek vissza később a filmben. Egy esetben ujjlenyomatot is találnak, aztán ehhez megtalálják az elkövetőt, de ez sincs végig vezetve. Aztán a végén elkap valakit, de, hogy ő-e a gyilkos azt sajnos nem tudom. Kifogott rajtam a film. Mert úgy van vége, hogy most azt gondolom, hogy Al Pacino volt a gyilkos. Ha valaki látta, világosítson fel kérem! :)

Utána néztem, olvastam hozzászólásokat. Megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok az egyetlen, aki nem érti. :) Legnagyobb meglepetésemre találtam olyan hozzászólást is, aki ilyet írt: Néztem, és rendesen izzott körülöttem a levegő. Nagyon rég láttam ilyen filmet, ami ennyire feszültté tett. Nagyon jól megteremtették ezt a hatást a készítők. Hát nem tudom, hogy mitől izzott körülötte a levegő. :) Tutira egy fiú írta, aki a fiúkat szereti. Ez nem csak a feszült légkört tekintve zseniális thriller, de a lélektanát és a csavarokat illetően is. (amikből nincs túl sok benne, de ami van, az... huh..) Vele is elbeszélgetnék. Számomra minden volt, csak feszült légkör nem. Na mindegy, nem vagyunk egyformák. Van olyan ismerősöm, aki 26-szorra is sírva fakad a Titanicon. :)

Summa summarum: Nem tudom, hogy e remek színész mit látott meg ebben a forgatókönyvben. Ez már a 9. filmje volt, szóval nem egy kezdő próbálkozása. S most, hogy megnéztem a filmjei listáját, rájöttem, hogy van még mit bepótolnom. Ő is az a pasi, aki az idő előrehaladtával válik egyre sármosabbá (szerintem). 1971-ben készült az első filmje. Azóta majdnem minden évben, s van olyan is, hogy egy évben többet is forgatott. Most következik a dr. Halál.

Ettől már csak a Szobalány című, remekbe szabott koreai film volt "jobb", amit Évikének köszönhetően volt szerencsém nézni egy kicsit. Ketten voltunk a moziban, 50 percig bírtuk. Sosem tudom meg, hogy mi lett a vége. Ha valaki látta, elmondhatja. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr5113250643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása