A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

A fal...

2018. június 18. - Moncóka

Ez a Murphy, akiről még mindig nem tudom, hogy ki volt...nos, a megfigyeléseivel mindennap szembesülök. Ma ebédidőben haza kellett jönnöm, mert nagyon fájt a fejem, gondoltam, picit lepihenek. Van ugye a fal köztem és a szomszéd között. Ahol az én "hálószobám" van :), ott az ő konyhája. Nem tudom, hogy mi a francot csinált délben, de folyamatosan kopácsolt és kapargatott valamit. Mondanom se kell, az alvásból nem lett semmi, így maradt a fejfájás. 

Ahol dolgozom, mindig üldögélt egy bácsi, aki koldult. Beszéltem vele, akartam neki munkát adni. Nem az a koszos, hajléktalan, alkoholista büdös ember. Munkát sajnos nem kapott, de tisztességgel jött mindennap, s üldögélt. Biztosan csurrant-cseppent neki, különben nem jött volna. Egyszer csak egy fiatal, koszos, büdös, alkoholista csávó elfoglalta a helyét. Az új csávó egy gyönyörű kutyával üldögél ott. A kutya biztosan kap kaját, mert nagyon jól táplált, fényes szőrű szép kutya. Lényeg, a pasi kitúrta a bácsikát a helyéről. Párszor láttam a bácsikát a másik oldalon, de régóta nem. Vajon mi lehet vele?

A cigányok elárasztották Budapestet a levendulával. Úton-útfélen árulják. Kíváncsi lennék, hogy honnan szedik. nyilván esténként a parkokból. Érdekes módon, hozzájuk nem sétálnak oda a NAV-osok. Vagy, ha oda is sétálnak, nem nagyon hallunk róla.

Napi kávézó: Ma egy pasival voltam, kedvezni akartam neki, tudom, hogy szereti a focit. Nem volt könnyű helyet találni. Vagy hely nem volt, vagy ezerrel cigiztek a körülöttem lévők, vagy nem volt tv stb. Amit ajánlottam (Westend szurkolói terasz), az neki nem volt jó, meleg van alapon... A vége az lett, hogy kikötöttünk a Váci utcán. Trebien nevezetű akármi. Van kaja, pia, cigi, gyufa.... Volt tv lehalkítva, de előtte már mászkáltunk majdnem egy órát. Váci utca, tehát drága. Oké, hogy drága, de ha drága, akkor legalább az étel, ital legyen finom. Limonádét kértem, 3 dl 600 Ft.

20180618_172352.jpg

A mellékelt fotón az látható. Mondanom se kell, valami vacak, citromot nem látott citromléből. :(  Nem is értem a külföldieket. Hömpölyög a tömeg. Igazán látnivaló ott nincs, ha csak nem számoljuk ide az üzleteket. A külföldi árakhoz viszonyítva nem drága, de az átlagmagyarjózsi pénztárcájához képest az. A vendéglátás szégyene volt az a limonádé. Komolyan mondom, ha egyedül lettem volna, elő jött volna belőlem a kritikus vásárló, s nem fizettem volna ki. Még lehet, hogy az igazolványomat is elő kaptam volna, aminek láttán megijetdek volna. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr7614056692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása