A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

Váradi (Roma) Café :)

2018. június 18. - Moncóka

Pénteken egy kellemes hazaút után (jó volt a társaság) a családi kávézóban kötöttem ki. Kellemes, zöldövezet kutyával, macskával, gyümölcsfákkal, amire egy fitt menyecske elő szeretettel mászik fel. :) A ház ajánlata a levendula szörp volt, ha már előző héten szedtünk egy nagy zsáknyi virágot. Répáshután voltunk. Nem emlékszem arra, hogy én jártam már ott korábban... Nagyon, kis bájos település. Szép, rendezett, csak a kanyarok... Zora nem is bírta a kiképzést, elengedte a kis rókát. :) Nos, a levendula szörp:

levendula.jpg

Nem célszerű ivás előtt megszagolni, s akkor igazán kellemes, különleges ízű. A készítője picit túltolta az ételfestéket. Anyukája (én) mondta neki, hogy tegyen bele egy picit, hogy legyen szép lila színe. Hát, lett! :)

Olyan jó, hogy más a hétvégén pihen, én meg állandóan dolgozom, a házimunkát végzem a hétvégeken. Azért szakítottam időt egy kis szórakozásra is. Szombaton az egyik barátnőmmel találkoztam, akivel elmentünk az Intim presszóba. Amikor megérkeztünk, akkor még senki nem volt, de bevonzottuk a vendégeket, s hamarosan megtelt. A székekre ráfoghatjuk, hogy kényelmesek. A pincér csaj kedves, mosolygós. A karamellás, jeges kávé finom volt. Kértem még egy „natur” limonádét, ahogy ők nevezik. Hát, az egy nagy csalódás volt. Jó esetben Olympos citromlével, rosszabb esetben, valami ARO-s utánzattal készült. Azért ez gáz, napjainkban műcitromlével árulni a limonádét!!! A belső helyiségben volt kényelmesebb fotel és kanapé is. Aztán a „pincében” több kanapé, ahol akár intim együttlét is bevállalható a vagány fiatalságnak. :) Egy baj van azzal a résszel, rendkívül dohos pinceszag van.

16-kor találkoztunk, a városban senki annak ellenére, hogy Opera fesztivál van. 19 után váltunk el, na akkor volt már tömeg. Ettek, ittak, „mulattak”. Nem tudom, hogy ki volt, aki a zenét szolgáltatta, de egyesek nagyon jól érezték magukat.

Vasárnap folytatódott a „teszek-veszek”. A túrázással nagyon leálltam, pedig közeleg a nagy nap! :) Sebaj, én simán megcsinálom! Kaporlevest főztem. Ettetek már olyat? Finom volt! Vissza Budapestre egy hatalmas zuhi elvégezte az autómosást. Szerencsére, mindenki szeme a pályán volt, így nem történt semmiféle kis kocc, nagy kocc a szakadó esőben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr5214055420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása