A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

Csalamádé

2018. augusztus 14. - Moncóka

Az újságírás egyik gyöngyszeme! Headline: Halálra verhették…..  Majd következik a cikk: Mi  is beszámoltunk róla, hogy  kegyetlen módon végeztek egy magyar férfival az Egyesült Államokban. Ubert hívott magának Sz. Sándor, majd egy rossz autóba kopogtatott be. Olyan ütést kapott, hogy elesett, és beverte a fejét a járdába. Sándort olyan szerencsétlenül érte az ütés, hogy azonnal életét vesztette. Támadója elmenekült a helyszínről, ám a rendőröknek így is sikerült megtalálniuk.

Ha ezt tanítják az újságírói iskolában, nagy baj van. Ha meg csak bárki lehet csak úgy, firkász, aki újságírónak nevezi magát, akkor még nagyobb baj van!

Keressétek a hibát! A helyes megfejtők között kisorsolunk egy torták by Fanny Valastro. :)

Pár hete voltunk a szomszédban. Állatkert és dínópark Kassán.

dinopark.jpg

Nagyon tetszett! :) Ha tudom, hogy ilyen (1 napos program), akkor piknikkosárral indulok el, s reggeltől tervezem estig. De! Valaki azt mondta, hogy nem nagy szám, én meg hittem neki. Nagyon szép környezetben van. Rálátni a hegyekre…Igényesen kialakítva az egész. Hatalmas kifutók az állatoknak, fóka show, ásatások (én magam áshatom ki a dínócsontvázat), 3 db mozi, kaja, pia, cigi, gyufa.A belépő ára is a barátságos kereten belül marad.  Ajánlom minden korosztálynak! Egy valami nem tetszett, de ez nem a parkkal kapcsolatos. A 3-as számú főúton haladván semmi perc alatt ráfutottam egy fizetős útra, ami kőkeményen 10 euróba került. Ha 10 km volt, akkor az lehet, hogy túlbecslés. Egyszerűen oda vitt az út. Nem mertem megkockáztatni a fizetés nélküli átszáguldást, mert a csajsziból kinéztem, hogy rám küldi a políciát.

Következő hétvégén Szilvásváradon voltunk. Nagyon régen jártam arra, azóta kinőtt a földből egy lovas stadion, nem tudom, hogy mi a szakszerű megnevezése. Tény és való, szépen néz ott ki! :) És ??????

szilvasvarad.jpg

Sétáltunk egy jót, szedtem bodzabogyót, főztem lekvárt.

fatyol.jpg

Tegnap egy Budapest környéki tónál voltam. A tolarenciám ott fogyott el, s nem tudom, hogy feltölthető-e újra? :) Szép környezet, tiszta tó, kiépített infrastruktúra, megfelelő szolgáltatások, amik sajnos végesek. De, aki korán kel…..  A belépő kicsit borsos. 2000 Ft, gyerekjegy 1500 Ft, parkolás 500 Ft. Ha valaki csúszdázni (is) szeretne, akkor az 4000 Ft/fő. Elmegy papa, mama és a gyerekek, s ott tarunk, hogy 16.500 Ft, s még ennyi pénzért csak bementek. Van homokozó a gyerekeknek, játszótér, árnyék, ott sekélyebb a víz. Mivel én is gyerekkel voltam, így azt a zónát választottuk. Annyit mondok, nem kellett volna! Van az a mondás, hogy mindennek megvan az ideje. Igen! 25 évesen volt ideje annak, hogy szüljek, s hogy 50 évesen már felnőtt gyerekeim legyenek. El nem tudnám képzelni, hogy egy 10 éves gyereket kelljen pátyolgatni. Egy 9 évessel voltam, aki kiborított eléggé. :) De nem ő volt a legrosszabb, hanem a kisebbek. Én tudom, hogy a strand az azért van, hogy a gyerekek élvezzék a vizet és pocsoljanak, de, hogy folyamatosan idegeneket (engem vizezzenek), azért az túlzás. Sokan voltak a sekély részen, mert sok volt a kisgyerek, megérkeztünk, egy pici fa alatt találtunk helyet, körülöttünk senki. Majd lassan, de biztosan gyülekeztek az emberek körénk. Nem értem, hogy annyi esze nincs másoknak, hogy ne üljön bele a már ott lévő szájába. nyugodtan lepakoltak 3 cm-re tőlünk. Ok! Nem szabad finnyáskodni. De, amikor előkerültek a cigaretták is, s a szél már csak olyan, hogy szépre (rám :)) fújja a füstöt, na akkor ütni tudnék. Bementem a kiskorúval a vízbe, hogy tudjon kivel játszani. Rikárdó meg Kiara szépen locsi-pocsiztak mellettünk, arrébb mentem. Valami titkos sodrás sodorta őket utánam. Akármeddig mentem arrébb, 1-2 perc múlva már megint mellettem voltam. Egyébként nagyon magas volt az egy főre eső Rikárdók száma. Azon gondolkoztam, hogy a sok büdös c….nak, honnan a fenéből van erre pénze. Volt egy társaság, legalább 25 fő együtt. Na, ne tudjátok meg! S kitaláljátok, hogy hová táboroztak le? Undorító, csüngő hasú, szőrös, koszos lábkörmű (ugye nem tudtam nem észrevenni), kopasz, gyűrött tarkójú, fogatlan banda. S a gyereklányok se voltak különbek. Meg is örökítettem őket, mert ilyen szép példányait az emberiségnek ritkán látni. De lépjek ezen túl! Volt hangulatos kávézó, nem volt kivel beülnöm. Éhes csak a kiskorú volt, így elfogyasztotta a harmadik ugyanolyan ebédjét, mert az előző két nap is csak azt evett. Csirkemell, sült krumpli, kecsap. Komoly fantáziával rendelkezik a kölyök. De haladás, hogy meggondolta magát, s nem palacsintát kért! :) Aztán később kért olyan spirálos krumplit. 500 Ft/db. Ok! 1 db krumplicska. Ez mi, ha nem üzlet? Miután halálra sózta, ideadta a kiscsaj a krumplit, „oszt” csá! Kísérletet sem tett arra, hogy blokkot vagy akármit adjon. S, mikor ezt szóvá tettem, meg azt, hogy hozom a NAV-os igazolványomat….nos, ez sem hatotta meg. S, mivel agyon sózta, a gyerek meg sem ette az 500 Ft-os csemegét. Sajnos barnulni nem barnultam, viszont remekül megégtem. Nem tudom, hogy miért, de vicces módon, foltokban tudok megégni.

Azzal szórakoztam, hogy az embereket nézegettem. Nem láttam egyetlen egy igazán csinos lányt sem és fiút/nőt és férfit sem. A narancsbőr az szériafelszerelés. Nagyon sok a túlsúlyos ember, meg gyerek is. S ne értsetek félre, ez nem kritika, ez megfigyelés. Én is dagi vagyok, de majd Spanyolország ledolgozza rólam! :) Aztán ott vannak a tetkót. 50, de inkább 60+-os nőn remekül néz ki. Valamikor jó ötletnek tűnt. Épp úgy, mint a 40 vagy 50+-os nőn a "ribancrendszám", s akkor meg sem említem a dagadt nőket, a hatalmas, színes tetkókkal. Az a lényeg, hogy nekik tessen! S az ábra szerint nekik tetszik! :) Icc nat máj biznisz. :)

Egyébként a visszaszámlálás megkezdődött! :) 17 nap van hátra, s indul a mandula! Az útitársam nagyon találékonyan fejezte ki magát: most tartok ott, hogy megvan minden, aminek a fele sem kell. :) Hát jó lenne, ha nem kellene pl. esőkabát, vízhólyag tapasz, fájdalomcsillapító és izomlazító. :) Nagyon várom már! Minden gondolatom az ÚT! Ügyesek leszünk, megcsináljuk mindenféle bonyodalom és probléma nélkül. Alaposan rákészültem, az mellékes csak, hogy mindenem fáj, ami egy gyalogláshoz szükséges. Hát persze, hogy a lábaimról van szó! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr9314178429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása