A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

Ezt már nem tudom szó nélkül hagyni!

2017. november 09. - Moncóka

Legnagyobb sajnálatomra, nekem a tv a lételemem. Ez nagy baj, de egyelőre nem tudok lemondani róla. Ha otthon vagyok, annak mindig mennie kell. Egyszerűen nem bírok a csendben lenni. Bon Jovinak van egy száma: I will sleep when I am dead. Na, így vagyok én a csönddel. Azt gondolom, hogy leszek épp eleget csöndben, majd az örökkévalóságban. Kedden MRI vizsgálaton voltam. Nem értem, hogy ha nem a fejét vizsgálják az embernek, akkor a fejét mi a fenének bedugni a gépbe. Láttam, hogy a vége lyukas, szóval, "túl is tolhattak volna", hogy a fejem kint legyen, De, hogy ez miért nincs így, a család képalkotó diagnosztája biztosan elmagyarázza nekem, ha megkérdezem. :) Nem vagyok klausztrofóbiás, de nem volt túl kellemes, hogy a fejem felett volt kb. 10 cm és ennyi. Szar lehet, ha valakit élve elásnak egy koporsóban, vagy akármiben. De nem is kell elásni, elég csak bezárni valamibe. Na, de nem erről akarok írni, hanem a tv-ről. Tegnap este kapcsolgattam, ahelyett, hogy a keddi vizsgámra készültem volna. Mindig kezdem a 1-es csatornával (M1), s haladok szépen felfelé. Elérkeztem a 33-hoz, nagyapó kedvenc gyermekéhez. Na, mi az? Hát persze, hogy a tv2. Aktuális műsor: Ázsia expressz. Gondoltam nézem egy picit, mi ez az új "szuperprodukció". Gyerekek! Komolyan ez kell a magyar népnek? Ezt nézik az emberek? Remegve várják a következő adást, hogy a 'főhősöknek' milyen újabb megpróbáltatást kell túlélniük?! Szereplők: Van, akiről nem tudom, hogy kicsoda. Berki Krisztián - gratulálok a szereplőválasztásért! A viszkis csávó - ehhez igazándiból nincs hozzáfűznivalóm. Vagyis van, hát persze, hogy van! :) Adva van egy állampolgár, aki mintapéldája a "bűnözőknek". Egyszer, kétszer, háromszor....megbotlott. Addig jár a korsó a kútra alapon, lebukott. Elítélték, kis időre bezárult mögötte a szabad világ ajtaja. Na, bumm! Okos volt, tanult, valamiféle diplomát szerzett, volt kézügyessége, kitanult valami szakmát. Letöltötte a rá kiszabottat. Újra szabad. Árulgatja a békáit a kocsonyafesztiválon, máshol nem tudom, hogy mit árul, megtalálta élete párját, kvázi minta életet él. Ügyes fiú, megúszta a visszaesését! Ez ugye a legnagyobb probléma azokkal, akik egyszer már elkövettek valami törvénybeütközőt, a visszaesés. Rendben van, megkapta, ami neki jár, reintegrációja sikerült. Akkor innentől tabula rasa?! Hajrá! S az lesz a vége, hogy magyar módra elkezdjük "sztárolni"? S egyszer majd csak azt hallhatjuk, hogy: mai vendégünk, az Ázsia Expressz sztárja, Ambrus Attila. Nem tudom, hogy figyelitek-e, de kis hazánkban mindenki sztár. Na, de ebbe nem megyek bele, mert csak felidegesítem magam. :)

S, ha ebből indulunk ki, akkor a következő egy puja lesz, aki épp embert ölt, de letöltötte a letöltendőt, a böriben rájött, hogy neki van hangja, s ő lesz a következő MEGASZTÁRUNK?

Következő Muri Enikő. Ő ugye valami tehetségkutatóban tűnt fel.  A zsúri sorában foglalt helyet a  Madách Színház valakije (talán akkor ő volt az igazgató), s olyan tehetséget látott a kis hölgyben, hogy azonnal szerződtette is, Nem kell színésznek lenni, elég, ha van hangja. Láttam a csajt 1-2 darabban, hát nem tudom, én nem értek hozzá. Aztán volt valami headline, hogy bontották a szerződését, mert elvállalt valami tv-s műsort, ami nem összeegyeztethető. Ő  meg úgy nyilatkozott, hogy ezért a pénzért, amit ajánlottak neki, megérte ott hagyni az állva tapsoló közönségét (na nem neki, hanem globálisan a darabnak). Őszintén kíváncsi vagyok, hogy mennyi az a pénz. S akkor a műsorrészlet: Nórika valami riksából osztja az észt. A képkockák pedig kb. 2-5 percenként ugrálnak, hogy a kisebb-nagyobb-nulla angoltudással rendelkező sztárjaink, hogyan tudnak bejutni egy járműbe, amivel el kell jutniuk A-ból B-be, Mondjuk nem kell ide angol, hiszen a kis sárgák se beszélik, akkor meg minek. De azért ez übergáz: plíz sztap, s a kocsi csak nem áll meg. Plíz sztap! A sofőr bólogat, de csak nem áll meg. Nem az a gáz, hogy nem állt meg, hanem, hogy ennyi a nyelvtudás. Na, ennyi! Megkaptam az ízelítőt, én akartam. Ha ez kell neked magyar nép, hát nézzétek! Akinek nem inge, ne vegye magára.  Csak azért gondoljuk végig! Van ugye az állam. Ennek két ismérve van: a területe, meg az "emberei", akiket állampolgárnak nevezünk. Ha nincs meg a kettő együtt, nincs állam. Az államnak kell lóvé, hogy költhesse. S akkor gondoljunk bele, hogy honnan is van bevétele! Sok helyről, de többek között a járulékokból és adókból. Ebbe a témába nem szerencsés belemenni, így nem is teszem. Csak kicsit elszomorító, hogy ami pénzt tőlem levonnak, akármi címén, azt lehet, hogy Gipsz Jakab akármilyen támogatás címén megkapja. PEDIG ÉN NEM AKAROM TÁMOGATNI ŐT!!!

Szóval: elutaztatják őket messzire, lehetőleg egzotikus helyre, s emellett még pénzt is fizetnek nekik a nagy semmiért?! Mert ez/az valóban semmi.

Most sem tanulok, blogot írok, s közben kapcsolgatok. Találtam egy kincset! Ékszer tv! Na, ehhez már tényleg nem fűzök hozzá semmit. :(

 Aztán még szólhatnék arról is, hogy már a kedvenc csatornáim (NatGeo, Spektrum stb.) is kiborítanak. 10 perc műsor, majd jön a reklám. Szeretnék egy népszavazást arról, hogy megszüntessük-e a reklámokat a filmek között. Ja, hogy erre van a HBO? :) Nem csak az olyan filmekre gondoltam, hanem azokra, amikből tanulni lehet, s így tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr2313216931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása