A szemeimen keresztül

A szemeimen keresztül

A biomosogatógép

2017. november 16. - Moncóka

Vagy öko? Most elbizonytalanodtam. :) Az történt, hogy: vajban sütöttem csirkét, s a forró edényt kiettem a teraszra, a grill tetejére. El is felejtkeztem róla. Ma újra csirkét sütöttem, ehhez be kellett hozni az edénykét. Ha azt mondom, hogy patyolattiszta volt, akkor nem túlzok. Ki tehette? Nem sok variáció van, csak ő lehetett az elkövető.

gomboc.jpg Mostam Domesztosszal (a kórokozók 99,9 %-át eltávolítja), a maradék kórokozónak adtam egy kis forróvizet, amit még forraltam tovább. Remélem, hogy így megfelel a higiéniai követelményeknek, mert egy 6000 Ft-os edényt csak nem dobok ki egy "kis macskanyalakodás" miatt. Vannak, akik velük alszanak, csókolgatják stb. A kutya nem lehetett, ő leverte volna az edényt. Vagy nem?

Dr. Halál: 20 perc múlva kikapcsoltam. Lehet, hogy kialakult volna, de nem adtam neki lehetőséget. Rájöttem, hogy miért nem láttam én Al Pacino minden filmjét. Amit nem láttam, azt nem is kellett látnom. Megnéztem jó néhányat, nem kellett volna. Lehet, hogy ő színészként nagyot alakított, de a filmek nem értek sokat.

Vezető jegyvizsgálót keres a MÁV Miskolcra. Hogy mitől vezető azt nem tudom. A képzés 5 hónap. Elgondolkodtam, hogy mit kell 5 hónapon keresztül tanulni. Biztosan van valami viselkedési kódex is. Kedden este IC-vel utaztam Budapestre. Felszállt egy magáról alig tudó faszi (kicsit magas volt a véralkoholszintje). A kaller biztosan látta, hogy felszállt, mert pillanatokon belül ott termett, s rendkívüli intelligenciáról tanúskodva, leordította az "utas" fejét, hogy huzzál az anyádba, lefelé a vonatról! Az utas nem mozdult. Takarodj már a gecibe! Mind ez 2 perccel az indulás előtt. Minek után a pasi még mindig nem mozdult, "finoman" megfogta, s megkezdte az "eltávolítást". Az járt a fejemben, hogy miért fog késni a vonat. Azért, mert a kaller lerúgja a pasit a vonatról és összetöri magát, vagy mert a pasi lemászik, beesik a vonat és a sín közé? Más variáció nem jutott az eszembe. :) Na, de nem ez a lényeg. A tanfolyam ideje alatt brutto 161.000 Ft fizetés, utána 260 valahány ezer brutto, 290 valahány ezer cafeteria, 92.000 netto SZÉP kártya, ingyenes vonatocskázás kis hazánkban. Ha ezeket összeadom, lebontom havi szintre.....magasabb a fizetés, mint amit egy jogásznak fizet egy önkormányzat. Szóval, lehet, hogy elmegyek vezető jegyvizsgálónak a MÁV-hoz, de még gondolkodom a trolivezetőn is. Megmondom, hogy csak kis méretű, új trolit vezetek, csak 8-16 óráig és csak hétfőtől-péntekig. :) Ha kell nekik ember, akkor belemennek a feltételekbe! Vagy nem! :) Mindenesetre kipróbálom. Viszek egy titkos kamerát, hogy felvegyem a HR-es fejét, amikor ezt én előadom. :)

Hurrá, megint lehet Lindát nézni a tv-ben. Azok a 80-as évek! Azok a ruhák, sminkek, frizurák! Mai szemmel nézve nagyon vicces, pedig akkor igen csak menők voltak. :) Azt gondolom, mi is nagyon menők voltunk a 80-as években. Mi, a BBBB. :) Ugye, csajok?!

Valami tutira nem leszek. Cukrász. Fanninak segítettem million roses-t készíteni fondantból. 10 perc után meguntam. :(

Jó éjszakát! 

p.s.: Sziasztok! Én vagyok a bélflórátok hasznos baktériuma. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://aszemeimenkeresztul.blog.hu/api/trackback/id/tr7013289589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása